مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 تیر 1399 ساعت 08:352020-06-26اقتصادي

سازندگان سلطان سکه هم باید اعدام شوند تا بازار آرام شود


کامفیروز _ امام جمعه کامفیروز گفت: آنچه که باعث آرامش بازار سکه و ارز می شود علاوه اعدام این افراد باید سازندگان سلاطین سکه و ارز نیز اعدام شوند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین تقی زاده در خطبه های نماز جمعه کامفیروز با اشاره به فرارسیدن شهادت آیت الله بهشتی و ایام هفته قوه قضاییه، ضمن تبریک این هفته به قضات پاکدست و کارمندان زخمتکش دستگاه قضا، افزود: فردا سالروز شهادت آیت الله بهشتی، دومین رییس قوه قضاییه پس از انقلاب و همراهانش است و نباید فراموش کنیم که انقلاب ما از نخست تا کنون زخم خورده ی ترورهای مستقیم و نیابتی بوده و هست.

وی تصریح کرد: خون بزرگان، عالمان و جوانان ما ریخته می شود، اما شوآف و نمایش حقوق بشرش برای آمریکاست و در آخر هم به جرم تروریست بودن، کشور ما را در فهرست سیاه قرار می دهد.

وی ضمن اشاره به برخی خدمات کنونی قوه ی قضاییه، گفت: قوه قضاییه در دوره ی جدید خود که از 16 اسفند 97 شروع شده است، اقداماتی انجام داده که باعث امیدوار شدن مردم به این قوه گردیده و مردم را به آینده خوشبین نموده است از جمله رسیدگی قاطع و حکم قطعی برای مفسدین اقتصادی و کارهای بسیار دیگر.

حجت الاسلام تقی زاده تصریح کرد: البته دو نکته که کارکنان قوه قضاییه باید نصب العین خود قرار دهند یکی سرلوحه قرار دادن برخورد با مفسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازندگان سلطان سکه هم باید اعدام شوند تا بازار آرام شود

سازندگان سلطان سکه هم باید اعدام شوند تا بازار آرام شود