مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 07:152020-06-27اقتصادي

کشاورزان کرمانی به 800 میلیارد تومان سرمایه ثابت نیاز دارند


رییس جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: حدود 800 میلیارد تومان سرمایه ثابت و 810 میلیارد تومان سرمایه در گردش در بخش کشاورزی شمال استان کرمان نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس سعیدی صبح شنبه در نشست مشترک مدیران عامل بانک کشاورزی کشور با مجمع نمایندگان و مدیران بخش کشاورزی استان کرمان بیان داشت: با توجه به تغییرات اقلیمی خسارات زیادی به بخش کشاورزی وارد شده است.

وی با اشاره به خسارت وارده شده با باغات پسته شمال استان کرمان افزود: حدود 212 هزار هکتار باغ پسته در شمال استان وجود دارد که در سال گذشته با توجه به تغییرات اقلیمی تولید پسته در آن تا حدود بسیاری کاهش یافت ضمن اینکه آفات مهم موجب خسارت های فراوانی به بخش کشاورزی شده است که از آن جمله می توان به زنجره خرما اشاره کرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان وی با بیان اینکه پسته کاران حدود 500 میلیارد تومان سرمایه در گردش نیاز دارند، گفت: حدود 100 هزار تن پسته از سال قبل در انبارهای استان انباشته شده است ضمن اینکه کشاورزان به سرمایه در گردش احتیاج دارند.

سعیدی با اشاره به اینکه استان برای صادرات محصولات کشاورزی به نقدینگی نیاز دارد، افزود: استان کرمان 400 میلیارد تومان سرمایه در گردش برای صادرات محصول پسته و خرما احتیاج دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان کرمانی به 800 میلیارد تومان سرمایه ثابت نیاز دارند

کشاورزان کرمانی به 800 میلیارد تومان سرمایه ثابت نیاز دارند