مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:552020-06-27سياسي

تعامل خوب سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون استان مرکزی در رفع چالش های کرونا


رییس اتاق بازرگانی اراک از تعامل و همدلی خوب سه اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون استان مرکزی به منظور رفع مشکلات و چالش های کرونا و رسیدگی به فعالین اقتصادی آسیب دیده از شیوع کرونا خبر داد.

- منوچهر توسطی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به اینکه در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بخش خصوصی از اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون تشکیل شده دو سال گذشته به پیشنهاد اتاق بازرگانی ستاد هماهنگی اتاق های سه گانه را متشکل از روسای 3 اتاق تشکیل دادیم و سعی کردیم با جلساتی در ارتباط با موضوعات مشخص در روز بتوانیم هماهنگی و همدلی را در حوزه موضوعات مشترک به ویژه مشکلات مشترک هر سه اتاق و اعضای اتاق به آن مورد بررسی  قرار بدهیم و مواضع متحدی را در ارتباط با حل مسائل داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسائل اختصاصی، حوزه مأموریت ها و تخصص اتاق ها در هر حوزه مربوط به خودشان است، ولی قطعاً چون در فضای اقتصادی کشور فعالیت می کنیم مشترکات اقتصادی و اهداف مشترک زیادی هر سه اتاق می توانند داشته باشند که طبیعتاً می طلبد که با هماهنگی همدیگر عمل کنند.

رییس اتاق بازرگانی اراک افزود: برکات زیادی را از این تشکیل ستاد همکاری و هماهنگی اتاق های سه گانه را تاکنون دیدیم و سعی کردیم در مواقع مختلف دور هم بنشینیم و با بررسی کارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل خوب سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون استان مرکزی در رفع چالش های کرونا

تعامل خوب سه اتاق بازرگانی، اصناف و تعاون استان مرکزی در رفع چالش های کرونا