مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:452020-06-27فناوري

مشترکان مخابرات با کد دستوری #2020* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره مند شوند


مدیر مخابرات منطقه کردستان، کد دستوری #2020* را از دیگر خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات اعلام کرد و گفت: مشترکان این شرکت با کد یاد شده می توانند از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره مند شوند.

- آزاد حکمت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تعداد و تنوعِ درگاه های غیرحضوری شرکت مخابرات ایران و فعال بودن آنها در منطقه کردستان، کد دستوری #2020* را از دیگر سامانه های خدمات غیرحضوری برشمرد و اظهار کرد: این سامانه در اختیار مشتریان تلفن همراه مخابرات است.

وی ضمن معرفی سامانه غیرحضوری #2020* افزود: مشتریان برای دریافت اطلاعات در خصوص کلیه خدمات غیرحضوری تلفن ثابت و همگانی، پیگیری امورات اینترنت ADSL  مخابرات، پرداخت آنلاین قبض تلفن ثابت در صورت قطع بودن، اعلام شماره موبایل جهت ارسال پیامک صورتحساب و شرکت در جشنواره های شرکت مخابرات ایران از خدمات این کد دستوری است.

وی تصریح کرد: مشتریان بعد از شماره گیری سامانه #2020* جهت انجام امورات بعد از انتخاب گزینه مورد نظر مرحله به مرحله راهنمایی خواهند شد.

حکمت شرایط فعلی جامعه و اپیدمی ویروس کرونا را یادآور شد و ابراز داشت: مشتریان مخابراتی با بهره گیری از سامانه های غیرحضوری مخابرات می توانند نسبت به انجام کلیه امورات پرداخت و استعلام وضعیت از کارکرد تلفن خود اقدام نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشترکان مخابرات با کد دستوری #2020* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره مند شوند

مشترکان مخابرات با کد دستوری #2020* از خدمات غیر حضوری شرکت بهره مند شوند