مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 17:302020-06-27سياسي

برگزاری برنامه های مختلف در قالب کنگره ملی تبلیغ در بروجرد


رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: در طول ماه های آینده برنامه های متعددی در راستای اجرای کنگره ملی تبلیغ در لرستان و به تبع در بروجرد اجرا خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام صادق جعفرپور روز شنبه در جلسه گام اول طرح ملی کنگره تبلیغ در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد با حضور جمعی از فعالان فضای مجازی شهرستان، اظهار داشت: بیش از 800 مبلغ دینی در بروجرد به امر تبلیغ فعالیت داشته اند که در حالت عادی به مناطق مختلف شهرستان اعزام می شدند اما با شیوع بیماری کرونا این فعالیت در حال حاضر متوقف شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی تبلیغ، افزود: فعالیت این طرح در یک ماه پیش شروع شده است و اختتامیه آن در سال 1400 برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد ادامه داد: هدف از اجرای طرح کنگره ملی تبلیغ، شناسایی افراد نخبه در زمینه های فرهنگی، دانشگاهی، تبلیغی، فضای مجازی، گفتمان های دینی و … است.

حجت الاسلام جعفرپور تصریح کرد: توجه ویژه به کاربرد و استفاده از فضای مجازی در جهات درست می تواند نکات مثبتی را به دنبال داشته باشد و نباید جنبه های منفی این فضا را همیشه در نظر بگیریم؛ چه بسا در این شرایط کرونایی با استفاده از فضای مجازی می توانیم آموزش های لازم را ارائه داده و از سرفصل های آموزشی و فرهنگی سالانه و عملکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های مختلف در قالب کنگره ملی تبلیغ در بروجرد

برگزاری برنامه های مختلف در قالب کنگره ملی تبلیغ در بروجرد