مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 18:352020-06-27اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد، تمرد شهرداری کاشان از دستور قضایی، قیمت گذاری املاک برای آزادسازی با کارشناسان رسمی دادگستری است، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (شنبه 7 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: پلمب ایستگاه دوچرخه به ستاد امر به معروف اصفهان ارتباطی ندارد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: علت پلمب یکی از ایستگاه های دوچرخه، دستور قضایی به اداره اماکن بوده و ستاد امر به معروف و نهی از منکر هیچ دخالتی در این زمینه نداشته است.

تمرد شهرداری کاشان از دستور قضایی/ عملیات اجرایی پارکینگ چارسو ادامه دارد اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان در بیانیه ای درباره تخریب های صورت گرفته در بافت تاریخی این شهر توضیحات را مطرح کرد.

فارس من قیمت گذاری املاک برای آزادسازی با کارشناسان رسمی دادگستری است مدیر منطقه 15 شهرداری اصفهان گفت: کارشناسان رسمی دادگستری بر اساس شرایط موجود زمین، قیمت گذاری املاک جهت آزادسازی برای پیشبرد پروژه های عمرانی را انجام می دهند.

ادامه حواشی لیگ برتر فوتسال مدیران عامل گیتی پسند و مس به کمیته انضباطی فراخوانده شدند کمیته انضباطی از حضور مدیر عامل های دو باشگاه مس سونگون و گیتی پسند به این کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته