مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-28سياسي

باندهای سازمان یافته اولویت مقابله با قاچاق در کردستان است


دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان گفت: مقابله با باندهای سازمان یافته اولویت ستاد مبارزه با قاچاق در کردستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی خداویسی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالای استان کردستان که به مناسبت 12 تیرماه سالروز فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: امروز به واسطه تحریم های شدیدی که از سوی دشمنان اعمال می شود وضعیت اقتصادی سختی بر جامعه ما حاکم است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما امروز به این نتیجه دست یافته اند که تنها از مسیر اعمال فشارهای اقتصادی و گسترش قاچاق کالا می توانند کشور ایران را به زانو در بیاورند از این رو تمام توان خود را به این حوزه معطوف کرده اند.

دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان افزود: قاچاق یکی از چالش های مهمی است که جدای از ضربه زدن جدی به اقتصاد، به فرهنگ کشور نیز ضربه وارد می کند از این رو مقابله با آن باید با تمام توان و جدیت دنبال شود.

وی اذعان داشت: در زمینه مقابله و پیشگیری قاچاق کارهای خوبی طی سال های اخیر در سطح کشور و استان انجام شده است، از 25 تا 30 میلیون دلار قاچاق که در گذشته وارد کشور می شد با اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری و مقابله الان به 15 میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باندهای سازمان یافته اولویت مقابله با قاچاق در کردستان است

باندهای سازمان یافته اولویت مقابله با قاچاق در کردستان است