مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 تیر 1399 ساعت 15:052020-06-29بين الملل

جنبش نجباء: آمریکا خوی وحشی گری خود را به دنیا ثابت کرد


دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که سازمان ملل و نهادهای بین المللی حیاط خلوت کاخ سفید و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات آن در اشغال کشورها و نابودی ثروت هایشان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دبیر کل جنبش نجباء یکی از گروه های زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که وقایع جاری در آمریکا طی مدت اخیر تاریخ،  واقعیت خوی وحشی گری آمریکا را که ریشه در تاریخ این کشور دارد، برای جهانیان فاش کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، اکرم الکعبی دبیر کل جنبش نجباء امروز در صفحه توییتر خود آورده است: آمریکایی که از تمدن خود برای کسانی می گوید که از تاریخ آن خبر ندارند، امروز واقعیت خوی وحشی گری خود را لو داده است و این چیز عجیب و غریبی نیست .

او افزود: تاریخ آمریکا به اختصار سه مرحله را پشت سر گذاشته است: نخست اینکه آنها مردمی سفیدپوست، اما تندرو و با قلب‍ های سیاه بودند که از همه کشورهای اروپایی جمع شدند تا کشوری را اشغال کنند که سرخ پوست اما دارای قلب سفید و مسالمت جو بودند و سپس به جان آنها افتادند و بیماری های همه گیر وبا  و طاعون را به جانشان انداختند تا از ساکنان اصلی آمریکا کم تر از 10 درصد باقی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش نجباء: آمریکا خوی وحشی گری خود را به دنیا ثابت کرد

جنبش نجباء: آمریکا خوی وحشی گری خود را به دنیا ثابت کرد