مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-01پزشكي

جیرفت در وضعیت قرمز / آی سی یو شماره 2 کرونا راه اندازی می شود


رییس بیمارستان امام خمینی جیرفت با اشاره به اینکه جیرفت در وضعیت قرمز به لحاظ شیوع کرونا قرار دارد، گفت: آی سی یو شماره 2 کرونا در این بیمارستان در حال راه اندازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سینا حیدری صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت جیرفت قرمز است، اظهار کرد: تعداد بیماران کرونا و مشکوک نسبت به سه ماه اخیر فوق العاده زیادتر شده و در پیک بیماری هستیم در حال حاضر مراجعه بیماران به بخش های تنفسی بیمارستان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 91 بیمار در بیمارستان امام خمینی جیرفت بستری هستند، گفت: از این تعداد 50 بیمار مشکوک به کرونا بوده و تست پی سی آر از آنها گرفته شده که ظرف 24 ساعت آینده نتیجه آن مشخص می شود.

نتیجه تست 41 بیمار هم مثبت شده است.

حیدری از اختصاص 150 تخت ویژه بیماران کرونایی در این بیمارستان خبر داد و گفت: توان افزایش این ظرفیت به 200 تخت را هم داریم.

وی با اشاره به اینکه شش تخت آی سی یو برای بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان در نظر گرفته شده است که این ظرفیت در حال حاضر تکمیل است، گفت: در حال راه اندازی آی سی یو 2 کرونا با ظرفیت شش تخت هستیم.

لزوم اخذ تصمیمات سخت گیرانه تر در جیرفت رییس بیمارستان امام خمینی جیرفت با اشاره به اینکه وضعیت منطقه زمانی که در پیک بیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیرفت در وضعیت قرمز / آی سی یو شماره 2 کرونا راه اندازی می شود

جیرفت در وضعیت قرمز / آی سی یو شماره 2 کرونا راه اندازی می شود