مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-05اقتصادي

44 طرح مطالعاتی در استان زنجان اجرا شده است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، گفت: 44 طرح مطالعاتی در استان زنجان اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رامین میرزایی صبح یکشنبه در جلسه آموزش و پژوهش در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه مجموع طرح های مطالعاتی در دست اجرای استان در سال گذشته 44 مورد است، گفت: 26 مورد هنوز در دست اجرا بوده و 16 مورد نیز خاتمه یافته اما 2 دستگاه اجرایی به دلیل انجام ندادن اقدامی در این زمینه، اعتبارات پژوهشی خود در مجموع به میزان 49 میلیون تومان را به خزانه، برگشت دادند.

وی با بیان اینکه برای تقویت و اجرای اقدامات پژوهشی کمیته آپفن تشکیل شده است، اظهار کرد: کمیته آپفن متشکل از آموزش، پژوهش و فناوری است و اقدامات عملیاتی برای توسعه هر کدام از این سه اصل مهم مورد توجه قرار می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان، گفت: تا هفته آینده مدیران دستگاه های اجرایی پیشنهادات لازم در خصوص این کمیته را به دبیر خانه ارائه بدهند.

میرزایی با بیان اینکه طی سال گذشته اعتبارات پژوهشی استان زنجان 770 میلیون تومان بوده است، افزود: یک درصد مجموع اعتبارات هزینه ای مربوط به بخش پژوهش استان در سال گذشته 770 میلیون تومان بود که 187 میلیون تومان به تعهدات باقیمانده از سال های 97 و 96 و حدود 600 میلیون تومان نیز به طرح های تعریف شده سال 98 اختصاص یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 طرح مطالعاتی در استان زنجان اجرا شده است

44 طرح مطالعاتی در استان زنجان اجرا شده است