مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 15:052020-07-05سياسي

راه اندازی پویش های عفاف و حجاب در فضای مجازی سمنان


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با اشاره به برنامه ریزی هفته عفاف و حجاب، از راه اندازی پویش های مختلف در این راستا در فضای مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، جلسه شورای معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان با حضور سردار حمید دامغانی، دبیر این ستاد برگزار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان در این نشست، با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در خصوص هفته عفاف و حجاب، به برخی از عناوین برنامه ای ازجمله راه اندازی پویش های مختلف در راستای عفاف و حجاب در فضای مجازی اشاره کرد.

سردار حمید دامغانی به تولید مستندات کوتاه، کلیپ، عکس نوشته، برگزاری مسابقاتی با محوریت هفته عفاف و حجاب و تقدیر از الگوهای برتر و موفق در این زمینه اشاره کرد.

وی توزیع بسته های فرهنگی، فضاسازی محیطی، برگزاری کارگاه سبک زندگی و برنامه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی با محوریت هفته عفاف و حجاب را از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد.

در ادامه، معاونان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان سمنان به تبادل نظر و ارائه نظرات خود در خصوص برنامه های ستاد در هفته عفاف و حجاب پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش های عفاف و حجاب در فضای مجازی سمنان

راه اندازی پویش های عفاف و حجاب در فضای مجازی سمنان