مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 تیر 1399 ساعت 02:452020-07-05سياسي

ظریف در میانه میدان


«ظریف مردانه ایستاده است در برابر خودی و در برابر غیرخودی تنها ایستاد و نیک بختانه در سپهر تاریخ ایران ماندگار مانده است.

» - ظریف مردانه ایستاده است در برابر خودی و در برابر غیرخودی تنها ایستاد و نیک بختانه در سپهر تاریخ ایران ماندگار مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدصادق خرازی در روزنامه ایران نوشت: از آمدورفت چهره هایی که چون شهاب در این دنیای فانی درخشیدند، چشمم به نور ایمان و ایثار بزرگانی روشن بود که امروز در بهشت برین در کنار اولیای الهی، در مقام شامخ شهید سکنی دارند؛ از شهید بزرگوار سردار اسلام دکتر چمران که روزگار نوجوانی ام با همراهی ایشان در دهلاویه گذشت تا اندکی بعد در دفتر حزب جمهوری اسلامی در تهران و درک گوشه ای از عظمت شهید والامقام دکتر بهشتی که به تعبیر راستین امام راحل، یک ملت بود.

در این قافله سرسپردگان راه حق و دل دادگان مسیر اعتلای ملک و دین بودند دوستان و همراهانی که جوانی و میانسالی ام با حظ حضور آسمانی شان در این دنیای خاکی سپری شد که آخرین شان سردار سربه دار ماندگار ایران و اسلام، شهید والامقام حاج قاسم بود که چون نگین خاتم سلیمانی، بر دست ها و دل های عزادار مردم قدردان و وفادار ایران و عراق به سوی بهشت ابدی بدرقه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف در میانه میدان

ظریف در میانه میدان