مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-06سياسي

وضعیت عمران و خدمات شهری آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست


وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست و انتظار می رود با برنامه ریزی صحیح و برخی اقدامات نسبت به اصلاح نواقص اقدام شود.

- قزوین- فرماندار شهرستان آوج گفت: وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست و انتظار می رود با برنامه ریزی صحیح و برخی اقدامات نسبت به اصلاح نواقص اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نصرت اله علیرضایی دوشنبه شب در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آوج که به مناسبت روز شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت شهر آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست و انتظار می رود با برنامه ریزی صحیح و برخی اقدامات نسبت به اصلاح نواقص و بویژه زیباسازی فضاهای شهری و ورودی شهرستان از سمت رزن اقدام لازم صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به تازه تأسیس بودن شهرستان، مواصلاتی بودن شهر آوج و ظرفیت های بالای گردشگری در این شهر و شهرستان، انتظار می رود مسئولان استان و بویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، اعتبارات ویژه ای برای ساماندهی و تأمین زیرساخت های لازم در شهرهای آوج و آبگرم تخصیص بدهند.

فرماندار شهرستان آوج گفت: ساماندهی و احداث جایگاه دفن و بازیافت پسماند شهرستان، حمایت از طرح های بازآفرینی شهری، ساماندهی ورودی های شهر و احداث میدان، زیباسازی و رنگ آمیزی جداول بویژه در اطراف پل معلق، احداث پارک و سایر زیرساخت ها و خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت عمران و خدمات شهری آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست

وضعیت عمران و خدمات شهری آوج زیبنده مرکزیت شهرستان نیست