مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-07اقتصادي

بی مبالاتی معدن کار از دلایل اصلی حادثه معدن گیلانغرب است


کرمانشاه_ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: براساس نتایج بررسی کارشناسی گازگرفتگی، نقص فنی مکش و بی مبالاتی معدن دار از دلایل اصلی این حادثه بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن دارابی امروز سه شنبه در شورای معادن استان که در استانداری برگزار شد، به ارائه جزییات حادثه معدن گیلانغرب پرداخت و اظهار کرد: این حادثه رأس ساعت 12 و 45 دقیقه روز جمعه 13 تیرماه در معدن قیرطبیعی هواربزه در گیلانغرب رخ داد که از هفت مصدوم این حادثه یک نفر فوت شد، پنج نفر ترخیص شدند و یک نفر نیز هم اکنون در بیمارستان بستری و مورد مداوا است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: بر اساس نتایج بررسی کارشناسی گاز گرفتگی، نقص فنی مکش، و بی مبالاتی معدن دار از دلایل اصلی این حادثه بود.

وی با بیان اینکه هر معدن باید یک مهندس فنی داشته باشد، افزود: متأسفانه برای تمام معادن در سطح استان مهندس فنی در نظر گرفته نشده است و تعداد اندکی نیز که به کارگیری شده اند صلاحیت فنی آنها بررسی نشده است.

دارابی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی موظف است از نیروهای زبده و متعهد در معادن به عنوان مسئول فنی استفاده کند و سازمان صمت نیز موظف به نظارت دقیق به صورت دوره ای از معادن استان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی مبالاتی معدن کار از دلایل اصلی حادثه معدن گیلانغرب است

بی مبالاتی معدن کار از دلایل اصلی حادثه معدن گیلانغرب است