مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-07سياسي

متکی: اعطای پناهندگی دولت های غربی به تروریست ها تسهیلاتی است برای تروریسم


منوچهر متکی در خصوص اقدام غیرقانونی هلند در اعطای پناهندگی به مجرم تروریستی محمدرضا کلاهی گفت: متاسفانه کشور هلند پیشینه ای منفی به لحاظ حقوق بشر، - منوچهر متکی در خصوص اقدام غیرقانونی هلند در اعطای پناهندگی به مجرم تروریستی محمدرضا کلاهی گفت: متاسفانه کشور هلند پیشینه ای منفی به لحاظ حقوق بشر، به لحاظ رعایت حقوق ملت ها و رعایت حقوق بین الملل دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، منوچهر متکی، وزیر خارجه و دیپلمات سابق ایران، در پاسخ به این سوال که نظر شما در رابطه با اعطای پناهندگی دولت هلند به یک تروریست و مسئولیت این کشور در قبال قربانیان جنایت هفتم تیر چیست؟ بر مسئولیت دولت هلند در قبال اعطای پناهندگی به مجرم تروریستی فاجعه هفتم تیر، محمدرضا کلاهی، تاکید کرد.

وی که با انجمن دفاع از قربانیان تروریسم گفت وگو می کرد، با تشکر از اقدامات انجمن گفت: اقدام خوب انجمن دفاع از قربانیان تروریسم در بیش از دو دهه گذشته آثار و برکات خیلی خوبی داشته و تا حدودی توانسته چهره کسانی که با نام های معنون حقوق بشر و دموکراسی و حمایت از غرب بر پیکر این ملت خنجر زده و افرادی را به شهادت رسانده اند، افشا و آشکار کند و من شاهد تلاش های این مجموعه در ارتباط با جنایات منافقین در ایران بوده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: اعطای پناهندگی دولت های غربی به تروریست ها تسهیلاتی است برای تروریسم

متکی: اعطای پناهندگی دولت های غربی به تروریست ها تسهیلاتی است برای تروریسم