مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-07سياسي

وزیر علوم: مشکلی برای برگزاری کنکور نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری عصر امروز (سه شنبه) با حضور وزیر علوم برگزار شد.

در همینز زمینه، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست عصر امروز این کمیسیون که منصور غلامی وزیر علوم هم حضور داشت، اظهار داشت: در ابتدای جلسه اعضای کمیسیون تبادل نظری در مورد مباحث دانشگاه ها را داشتند اما با ورود وزیر علوم وی در ابتدا گزارش خود را درباره آخرین وضعیت دانشگاه ها و مباحث مرتبط با این وزارتخانه بیان کرد.

وی افزود: غلامی در مباحث خود به جایگاه علمی کشور و دانشگاه ها و مراکز پژوهشی صحبت کرد ضمن اینکه اعضای این کمیسیون هم در این باره اظهارات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: حقوق کارکنان دانشگاه ها که در فضای مجازی به صورت گسترده از سوی کارمندان آن دنبال می شود، نگرانی های خانواده ها و دانش آموزان درباره کنکور و تأثیرات ویروس کرونا برای برگزاری آن و تعجیل و یا تأخیر در زمان برگزاری، مشکلات دانشگاه پیام نور، مدیریت دانشگاه ها، مشکلات کارکنان و دغدغه کارکنان آنها بخشی از مباحثی بود که نمایندگان مجلس در حضور وزیر علوم به آن پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: مشکلی برای برگزاری کنکور نیست

وزیر علوم: مشکلی برای برگزاری کنکور نیست