مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 05:102020-07-08سياسي

راه اندازی 31 مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 31 مرکز مثبت زندگی در سطح استان راه اندازی می شود، گفت: مددجویان می توانند خدمات اولیه مانند تشکیل پرونده و همچنین درخواست های خود را از طریق مراکز مثبت زندگی پیگیری کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه 31 مرکز مثبت زندگی در سطح استان راه اندازی می شود، گفت: مددجویان می توانند خدمات اولیه مانند تشکیل پرونده و همچنین درخواست های خود را از طریق مراکز مثبت زندگی پیگیری کنند.

علی عرب نژاد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 68 نفر از متقاضیان مراکز مثبت زندگی که موفق به کسب امتیاز لازم از مستندات اعلام شده از سازمان بهزیستی شدند، به مصاحبه تخصصی دعوت و توسط تیم مصاحبه کننده متشکل از مدیران ارشد اداره کل، مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، در نهایت 31 مرکز در سطح استان راه اندازی می شود، افزود: از ابتدای شروع نام نویسی و فراخوان برای متقاضیان واجد شرایط مراکز مثبت زندگی 178 متقاضی ثبت نام کرده که 114 مورد از متقاضیان در دبیرخانه مثبت زندگی ثبت شدند که بلافاصله طی 8 روز، تیمی شش نفره متشکل از مدیر کل و معاونین تخصصی بهزیستی، متقاضیان را مورد مصاحبه قرار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 31 مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی

راه اندازی 31 مرکز مثبت زندگی در خراسان جنوبی