مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-08اقتصادي

مدرس خیابانی: واردات موبایل با روش سابق ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: تخصیص ارز برای موبایل های زیر 300 دلار به پیشنهاد مدیریت منابع ارزی در کمیته کارشناسی بانک مرکزی اعلام شد، - سرپرست وزارت صمت گفت: پیشنهاد تخصیص ارز برای واردات موبایل های زیر 300 دلار در کمیته ای کارشناسی بانک مرکزی مطرح شد، اما به تصویب مسئولان نرسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین مدرس خیابانی در حاشیه جلسه هیئت دولت افزود: تخصیص ارز برای موبایل های زیر 300 دلار به پیشنهاد مدیریت منابع ارزی در کمیته کارشناسی بانک مرکزی اعلام شد، اما این پیشنهاد هنوز به تصویب مسئولان نرسیده است و طبق روال گذشته واردات انجام می شود.

وی گفت: در حال حاضر مسئولان واردات در حوزه موبایل یعنی وزارت صمت، وزارت ارتباطات و بانک مرکزی هنوز هیچ تغییری در نحوه واردات موبایل ایجاد نکردند و گمرک فعلاً براساس مصوبات پیشین، واردات این کالا را انجام خواهند داد.

سرپرست وزارت صمت ادامه داد: درباره قیمت مواد پروتیینی مثل تخم مرغ و مرغ اخیراً با افزایش شاخص های تولید روبرو بودیم که برای کاهش التهاب بازار، جلوی صادرات تخم مرغ موقتاً گرفته شده و همزمان عرضه مستقیم هم به نرخ مصوب هر کیلو 11 هزار تومان ادامه دارد که هر شانه تخم مرغ حدود 20 هزار تومان می شود تا باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس خیابانی: واردات موبایل با روش سابق ادامه دارد

مدرس خیابانی: واردات موبایل با روش سابق ادامه دارد