مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-11سياسي

بررسی صلاحیت 3130 نفر برای تصدی پست مدیریت محله


رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله ضمن ارائه گزارشی از استقرار رویه قانونی و ایجاد سازوکاری منظم، برای انتخاب مدیران محلات گفت: در سازوکار فعلی، - فرایند انتخاب مدیر محله شفاف تر شده و افراد دارای شایستگی برای تصدی مدیریت محله ها برگزیده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شیرزاد در مورد فرایند انتخاب مدیران محلات گفت: پیش از این، انتخاب مدیران محله با بررسی مختصر رزومه گزینه های معرفی شده از سوی معاون اجتماعی منطقه در ستاد مدیریت محله و در نهایت با معرفی دو گزینه به هیئت امنا، انتخاب مدیر انجام می شد.

وی افزود: در این دوره مدیریت شهری، با نقد و بررسی فرایند گذشته تلاش شد رویه ضابطه مند شود تا از انتخاب های سلیقه ای و اعمال نفوذ در فرایند انتخاب مدیر محله جلوگیری شود.

ارزیابی داوطلبان در کانون ارزیابی مدیران محله رییس دبیرخانه ستاد مدیریت محله در مورد شفافیت فرایند انتخاب مدیر محله گفت: با اعلام یک فراخوان عمومی در سطح مناطق، این امکان برای تمام افرادی که در خود توانمندی مدیریت محله را می دیدند به وجود آمد تا فرصتی برابر برای ارزیابی و کسب این سمت داشته باشند.

وی افزود: در گام بعد، برای برگزاری کانون ارزیابی مدیران محله، با استقرار یک فرایند تخصصی با همکاری شرکت خدمات اداری شهر، نظام شایستگی افراد تبیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی صلاحیت 3130 نفر برای تصدی پست مدیریت محله

بررسی صلاحیت 3130 نفر برای تصدی پست مدیریت محله