مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-11سياسي

لباس شیرخوارگان حسینی منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، داوود منافی پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: - دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی گفت: لباس شیرخوارگان حسینی در تمام دنیا منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی به عنوان نماد مقاومت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی، داوود منافی پور با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی از اولیای خدا بر روی زمین بود و درس های بزرگی به ما داده است.

وی با بیان اینکه در عصری زندگی می کنیم که از بهترین عصرها است چرا که در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی(عج) شریک هستیم گفت: معمار بزرگ انقلاب اسلامی می فرماید اگر مسئولان جمهوری اسلامی ایران به فکر ایجاد حکومت جهانی حضرت حجت نباشند خائن و خطرساز هستند اگر چه به مردم خدمت کنند.

دبیر مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی ادامه داد: اگر در ارتباط با تشکیل انقلاب مطالعه کنید می بینید زیربنای تشکیل انقلاب اسلامی ایران تفکر مهدوی است و زیربنای تفکر مهدوی، کربلا و عاشورا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لباس شیرخوارگان حسینی منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی می شود

لباس شیرخوارگان حسینی منقش به عکس حاج قاسم سلیمانی می شود