مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 12:352020-07-11ورزشي

رویکرد ما به حوزه اوقات فراغت توجه به اشتغال و توانمند سازی اقتصادی است


تندگویان با اشاره به رویکرد اقتصادی به مساله اوقات فراغت است، گفت: برای اولین بار در کشور بحث اوقات فراغت به یک کار جامع منتهی شده که می توانیم گزارش کاملاً عملیاتی ارائه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدمهدی تندگویان روز شنبه در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد ملی ساماندهی امور جوانان که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد؛ گفت: یکی از مهمترین اقدامات تشکل های جوانان در مقابله با کرونا تولید اقلام بهداشتی ضروری در هر 31 استان کشور بود.

وی افزود: این اقلام بهداشتی که همراه با آموزش پروتکل های بهداشتی در مناطق محروم و حاشیه نشین کشور (به صورت روزانه و هفتگی) توزیع می شد، در حال حاضر در اختیار شبکه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز قرار می گیرد.

تندگویان ادامه داد: تبدیل شماری از ورزشگاه ها به کارگاه های تولیدی برای تولید اقلام بهداشتی و درمانی و همچنین تبدیل برخی ورزشگاه ها به مراکز بهداشت و درمان (جهت گذران دوران قرنطینه) از دیگر اقدامات مؤثر این تشکل ها بود.

وی تاکید کرد: تولیدات محتوایی فرهنگی، علمی - فناوری، طراحی اپلیکیشن، برگزاری مسابقات کتابخوانی، عکس، اهدا جوایز برای نقاشی کودکان و تدوین و طراحی برخی از برنامه ها (همچون برنامه آشپزی برای بانوان) به منظور گذران اوقات فراغت در دوران قرنطینه خانگی نیز در دستور کار تشکل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد ما به حوزه اوقات فراغت توجه به اشتغال و توانمند سازی اقتصادی است

رویکرد ما به حوزه اوقات فراغت توجه به اشتغال و توانمند سازی اقتصادی است