مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-11اقتصادي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


ارامنه آزادی بیان و زندگی شرافتمندانه ای در اصفهان دارند، روغن نارگیل و معجزه آن برای برای قلب، پوست و مو، اخراج منظمی در شأن ذوب آهن نبود، افزایش قیمت گازوییل، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته ( شنبه 21 تیر ماه) را اینجا مشاهده می کنید: سفیر واتیکان: ارامنه آزادی بیان و زندگی شرافتمندانه ای در اصفهان دارند سفیر واتیکان در ایران گفت: اصفهان از اولین مکان های دنیا بود که در آن گفت وگو دو تمدن میان مسلمانان و ارامنه رخ داد و این مردم، ارامنه را با آغوش باز پذیرا شدند و به آن ها آزادی عقیده و زندگی شرافتمندانه در اصفهان بخشیدند.

روغن نارگیل و معجزه آن برای برای قلب، پوست و مو روغن نارگیل چندین فواید برای سلامتی دارد که مهم ترین خواص آن در مراقبت از قلب، مو و پوست است.

اخراج منظمی در شأن ذوب آهن نبود/ شاهین اسیر تجربه سبزپوشان شد کارشناس فوتبال پیرامون عملکرد تیم تیم ذوب آهن مقابل شاهین بوشهر گفت: در نیمه دوم این دیدار شاهین اسیر تجربه و کارگروهی تیم ذوب آهن شد، شاهینی ها به جای اینکه برای جبران ضعف تکنیکی خود دوندگی تیمی را افزایش دهند، در نیمه دوم صرفاً نظاره گر بازی بودند.

افزایش قیمت گازوییل، شایعه تابستان داغ مرور اتفاقات پیش آمده در افزایش قیمت بنزین درسال 97 و تاکید مسؤولان مختلف بر عدم وج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته