مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-12سياسي

جان 500 معدن کار دیگر در معادن قیرطبیعی گیلانغرب در خطر است


عضو هیات مدیره نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیش از این درباره احتمال وقوع خطر در معدن سرتیتان گیلانغرب هشدار داده شده بود، - ایسنا/کرمانشاه عضو هیات مدیره نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیش از این درباره احتمال وقوع خطر در معدن "سرتیتان" گیلانغرب هشدار داده شده بود، گفت: نزدیک به 20 معدن قیرطبیعی دیگر در گیلانغرب وضعیت حاد دارند و احتمال وقوع حادثه مشابه در آنها وجود دارد.

مرتضی عزیزی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به حادثه ای که چند روز پیش در معدن قیرطبیعی گیلانغرب رخ داد و باعث کشته شدن یک نفر شد، اظهار کرد: پیش از این درباره وضعیت نامناسب این معدن از نظر ایمنی هشدار داده بودیم.

وی ادامه داد: این هشدار را سال 1395 دادیم و باید ظرف مدت یک سال نسبت به اصلاح و تغییرات در این معدن برای ارتقا ایمنی اقدام و در غیر اینصورت از بهره بردار معدن صلب صلاحیت می شد که متاسفانه هیچکدام از این اقدامات صورت نگرفت و امروز شاهد بروز حادثه در این معدن بودیم.

رییس پیشین سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه با بیان اینکه سال 1395 سازمان نظام مهندسی معدن استان با اعتباراتی که در اختیار داشت و با حمایت سازمان صمت نسبت به انجام پروژه بررسی وضعیت معادن و ذخایر قیرطبیعی غرب استان کرمانشاه اقدام کرد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان 500 معدن کار دیگر در معادن قیرطبیعی گیلانغرب در خطر است

جان 500 معدن کار دیگر در معادن قیرطبیعی گیلانغرب در خطر است