مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 11:452020-07-12اقتصادي

توزیع 300 بسته معیشتی در قرچک


شهردار قرچک از توزیع 300 بسته معیشتی به رانندگان تاکسی، سرویس مدارس و خانواده های نیازمندی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده بودند به ارزش 60 میلیون تومان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، محسن خرمی شریف شهردار قرچک روز گذشته در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به کاهش درآمد رانندگان تاکسی و سرویس مدارس در پی شیوع ویروس کرونا و در راستای حمایت های مدیریت شهری از این قشر خدوم جامعه، مقرر شد برای این افراد بسته معیشتی در نظر گرفته شود.

وی افزود: در بیماری کرونا گروه های بسیاری آسیب دیدند و رانندگان هم دچار مشکلات جدی شدند که در حد توان برای کمک به آن ها اقدام کردیم.

شهردار قرچک خاطر نشان کرد: تعدادی از این بسته های معیشتی نیز با معرفی معتمدان شهرستان قرچک به خانواده های نیازمند اهداء شد.

خرمی شریف با بیان اینکه 300 بسته معیشتی با ارزش 60 میلیون تومان تدارک دیده شد، اضافه کرد: هزینه این بسته ها از منابع مالی مدیریت شهری و با حمایت شورای اسلامی شهر بوده و سعی ما بر این است که این کار به صورت مستمر انجام شود.

وی در پایان با بیان اینکه روزانه ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر ضدعفونی می شود، ابراز کرد: ضدعفونی اتوبوس ها و تاکسی ها به صورت روزانه انجام می شود تا مسافران با خیالی آسوده از این وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 300 بسته معیشتی در قرچک

توزیع 300 بسته معیشتی در قرچک