مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-13اقتصادي

مهلت بدهکاران حساب ذخیره ارزی به هیچ وجه تمدید نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، معاون طرح و برنامه وزارت صمت افزود: آیین نامه ماده 20 در پایان سال گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با دریافت نظرات بخش های مختلف بویژه تشکل های بخش خصوصی در مورد چالش ها و مشکلات بازپرداخت .

- سعید زرندی گفت: آیین نامه اجرایی ماده 20 قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور با هدف تسهیل بازپرداخت تسهیلات ارزی واحد های تولیدی اصلاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت صمت، معاون طرح و برنامه وزارت صمت افزود: آیین نامه ماده 20 در پایان سال گذشته و با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با دریافت نظرات بخش های مختلف بویژه تشکل های بخش خصوصی در مورد چالش ها و مشکلات بازپرداخت تسهیلات ارزی اصلاح و تصویب گردید.

وی گفت: طبق مهلت تعیین شده در آیین نامه، بدهکاران فقط تا پایان شهریور سال جاری فرصت دارند اقساط سررسید شده خود را یا به صورت یکجا پرداخت نموده و یا در صورت عدم امکان پرداخت اقساط سررسید شده به صورت یکجا، با درخواست از بانک عامل نسبت به تقسیط بدهی حداکثر تا چهار سال در اقساط شش ماهه اقدام نمایند.

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: واحد های تولیدی بدهکار در فرصت باقی مانده برای بهره مندی از مفاد مصوبه اخیر به سرعت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت بدهکاران حساب ذخیره ارزی به هیچ وجه تمدید نمی شود

مهلت بدهکاران حساب ذخیره ارزی به هیچ وجه تمدید نمی شود