مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 04:452020-07-15سياسي

نبود گفتمان ملی مهارت در کشور/ کسب مهارت باید در جامعه محور شود


رییس سازمان فنی و حرفه ای با اشاره به نبود گفتمان ملی مهارت در کشور، گفت: کسب مهارت باید در جامعه محور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی صبح چهارشنبه در جلسه شورای مهارت گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه موضوع مهارت در جامعه مغفول مانده است، اظهار کرد: در کشور گفتمان ملی مهارت نداریم.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به وجود فقر و بیکاری نیازمند کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار هستیم، افزود: در سطوح ملی و میانی تنها مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی صحبت کرده اند.

فقدان آینده پژوهی در جهان رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه باید ایران را بزرگ ببینیم، گفت: امروز از دیدگاه جهان ایران یکی از کشورهای پیشرو و اثرگذار در جامعه جهانی است و باید از این نوع نگاه دنیا به ایران استفاده شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از استان های ایران ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در بخش ها و حوزه های مختلف دارند، تصریح کرد: اهل فن و محققان پژوهش های خود را به سمت بهره برداری از این ظرفیت ها و توانمندی ها سوق می دهند چیزی که امروز در جهان شاهد آن هستیم.

اوسط هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه زمانی می توانیم از اقتصاد بدون نفت صحبت کنیم که علاوه بر برداشته شدن محدودیت ها علیه ایران به توانمندی داخلی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود گفتمان ملی مهارت در کشور/ کسب مهارت باید در جامعه محور شود

نبود گفتمان ملی مهارت در کشور/ کسب مهارت باید در جامعه محور شود