مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-15سياسي

تجهیزات آموزشی انرژی خورشیدی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان نصب شد


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از اضافه شدن تجهیزات آموزشی انرژی خورشیدی به مجموعه آزمایشگاهی الکترونیک این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی پیش از ظهر امروز در نشستی با رییس سازمان بسیج کارمندان استان سمنان به منظور تبادل نظر درباره راهکارهای تعامل و همکاری های مشترک دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج کارمندان استان سمنان اظهار کرد: جمعیت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای را بالغ بر 180 هزار دانشجو در تمام استان های کشور و در 176 دانشکده و 31 استان با 2800 کارگاه و آزمایشگاه و 25 هزار عضو هیأت علمی و استاد است.

او افزود: رسالت و مأموریت اصلی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، تربیت نیروی انسانی متخصص، کارآفرین و نیز تعامل با مراکز صنعتی و بخش های دولتی و خصوصی است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان اضافه کرد: آمار اشتغال دانش آموختگان نشان می دهد دانشگاه فنی و حرفه ای متناسب با نیاز صنعت رشته های تحصیلی را ارائه می دهد تا دانشجو بعد از فارغ التحصیلی دغدغه اشتغال نداشته باشد.

نقدی ادامه داد: چون 60 درصد دروس دانشگاه فنی و حرفه ای به صورت کارگاهی ارائه می شود، دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان توانسته است به آمار قابل تأمل اشتغال 63 درصدی فارغ التحصیلان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیزات آموزشی انرژی خورشیدی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان نصب شد

تجهیزات آموزشی انرژی خورشیدی در دانشگاه فنی و حرفه ای سمنان نصب شد