مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-15سياسي

آموزش مهارت های دریا محوری اولویت سازمان فنی و حرفه ای


اوسط هاشمی اولویت امسال سازمان فنی و حرفه ای را آموزش مهارت های دریا محوری دانست و گفت: تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی از استادکاران، مربیان و نیروهای مهارت بسیار در این حوزه اهمیت دارد و باید مهارت را در جامعه محور کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی اوسط هاشمی صبح امروز در جلسه شورای مهارت استان گیلان با بیان اینکه باید به ارزش مهارت در کشور به درست درک شود، اظهار کرد: کشور از مسائلی به مانند بیکاری، فقر رنج برده و تنها راه حل برای رفع این مشکلات توجه به ایجاد اشتغال، گفتمان مهارت در کشور است اما متأسفانه گفتمان مهارت در کشور مغفول مانده است.

وی با تأکید بر نقش مهم ویژگی های گردشگری کشور در تحقق بی نیازی اقتصاد از نفت گفت: ایران نخستین کشور در برخورداری از ریشه و قدمت و تاریخ کهن در بین 11 کشور جهان است به طوری که هر نقطه از کشور دارای ظرفیت های گردشگری بسیار زیادی است که می تواند مقصد بسیاری از توریست ها شود اما لازمه انجام این کار از بین رفتن دشمنی استکبار با این کشور است.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با اذعان به اینکه جذب توریسم پایه اقتصادی یک کشور درحال توسعه است، تصریح کرد: هدف گذاری کشورها جذب 10 میلیون توریسم در کشور خود است اما ما در ایران با توجه به جاذبه های گردشگری فراوانی که داریم می توانیم 20 میلیون گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت های دریا محوری اولویت سازمان فنی و حرفه ای

آموزش مهارت های دریا محوری اولویت سازمان فنی و حرفه ای