مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-15اقتصادي

کسب مهارت یک میلیون کارآموز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور آموزشگاه های آزاد را یک ظرفیت بسیار مهم برای کشور دانست و گفت: در کشور بیش از 19 هزار مربی در 600 مرکز دولتی و در پنج هزار کارگاه به بیش از یک میلیون کارآموز مهارت های فنی و حرفه ای را آموزش می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علی اوسط هاشمی امروز در حاشیه جلسه شورای مهارت استان گیلان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش مهارت در جوانان باعث افزایش دوام شغلی آنان می شود، اظهار کرد: یک جوان برای آغاز زندگی نیاز به شغل پایدار بوده و مهم ترین مسئله در ایجاد یک شغل دائم و پایدار که با درآمد خوبی همراه داشته باشد کسب مهارت در حوزه های مختلف است به همین دلیل ارزش گذاری بر مهارت برگرفته از قابلیت و توانمندی افراد است.

وی با اشاره به جایگاه ویژه و ملی استان گیلان در حوزه گردشگری گفت: کشور دارای جوانان بسیار خوبی در حوزه کسب مهارت های مختلف است که به راحتی می توانند برای جمهوری اسلامی در جهان کسب افتخار کنند.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با گله مندی از وجود نرخ بالای بیکاری در استان گیلان افزود: سالانه 20 برابر جمعیت گیلان گردشگر وارد این استان سرسبز می شود که می تواند یک فرصت طلایی را برای گیلان فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب مهارت یک میلیون کارآموز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور

کسب مهارت یک میلیون کارآموز در آموزشگاه های فنی و حرفه ای کشور