مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-16اقتصادي

دریا محوری و کسب مهارت بندری اولویت سازمان فنی و حرفه ای در سال99


رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور با تأکید بر ضرورت توجه به مهارت آموزی، گفت: اولویت امسال این سازمان توجه دریا محوری و کسب مهارت بندری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اوسط هاشمی پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری متقابل سازمان فنی و حرفه ای و سازمان بنادر و دریا نوردی در بندرانزلی با اشاره به جایگاه این شهر، اظهار کرد: باید سطح ارائه خدمات به میزان شایسته ارتقا داد و زمینه لازم برای ماندگاری هرچه بیشتر مسافر در استان گیلان و انزلی را فراهم کنیم.

وی ارائه آموزش به افراد را مهمترین راهکار برای ماندگاری مسافر و خدمات رسانی به آنها دانست و افزود: دریا با وسعت تنوع در ایجاد مشاغل می تواند یکی از اهداف و راهکارها برای بهره برداری از ظرفیت های این منطقه باشد.

رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور باید با استفاده از همه ظرفیت ها فهرستی از همه نیازها را تهیه و تقاضای سرمایه گذار از ما منتج به آموزش شود، گفت: انزلی با توجه به این میزان ظرفیت و پتانسیل نباید شاهد بیکاری باشد.

وی با تأکید بر اینکه داشتن سندی که دارای آمایش، توسعه استانی و سرزمینی بوده حائز اهمیت است، تصریح کرد: باید کارکرد خود را بر اساس سند تحول شهرستان هدف گذاری کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریا محوری و کسب مهارت بندری اولویت سازمان فنی و حرفه ای در سال99

دریا محوری و کسب مهارت بندری اولویت سازمان فنی و حرفه ای در سال99