مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-16سياسي

«جامعه» نیازمند احیای فریضه فراموش شده/ باید منبرها را به خیابان ببریم!


باوجود تلاش های صورت گرفته در طول سال های انقلاب اسلامی برای تبیین جایگاه حجاب در جامعه و تشویق مردم و به ویژه نسل جوان به شناخت و رعایت آن اما شاهد عقب گرد در این حوزه هستیم که عوامل مختلفی باعث آن هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه رسالت گفت وگویی را با علی تقوی یگانه، مؤلف و پژوهشگر و مدیر مرکز تخصصی آموزش امربه معروف و نهی از منکر درباره  موضوع مغفول مانده و واجب مظلوم، امربه معروف و نهی از منکر انجام داده است که مهم ترین بخش های آن را در ادامه می خوانید.

- باوجود تلاش های صورت گرفته در طول سال های انقلاب اسلامی برای تبیین جایگاه حجاب در جامعه و تشویق مردم و به ویژه نسل جوان به شناخت و رعایت آن اما شاهد عقب گرد در این حوزه هستیم که عوامل مختلفی باعث آن هستند.

- باوجودی که آمارها همچنان نشان از اقبال بالای جامعه به استفاده از حجاب و پوشش دارند اما در عمل دیده می شود که در سطح جامعه این رویکرد و نظر کمتر موردتوجه قرار دارد و مردم کمتر به رعایت حجاب توجه دارند.

بسیاری از بانوان محجبه ما در عرصه جامعه حضور ندارند - موضوعی که در زمینه میزان گرایش خانم های ایرانی به مقوله حجاب وجود دارد و سنجش آن با میزان حضور افراد در سطح جامعه قابل اندازه گیری نیست این است که بسیاری از بانوان محجبه ما در عرصه جامعه حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جامعه» نیازمند احیای فریضه فراموش شده/ باید منبرها را به خیابان ببریم!

«جامعه» نیازمند احیای فریضه فراموش شده/ باید منبرها را به خیابان ببریم!