مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:302020-07-17اقتصادي

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در«دهلران»


فرمانده انتظامی استان ایلام، از تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز و رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در شهرستان دهلران خبر داد.

- سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار داشت: در راستای حفظ اراضی ملی، با حضور دادستان، اعضای شورای تامین، کارکنان نیروی انتظامی، سپاه و مسکن شهرسازی شهرستان دهلران، احکام قضایی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی ملی سطح این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: با اجرای احکام قضایی در سطح شهرستان، اراضی که به صورت حصارکشی، خط کشی، نهرکشی، نشانه گذاری و دیوار کشی به متراژ بیش از 10 هکتار به تصرف عده ای سود جو در آمده بود تخریب و رها سازی شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این اراضی معادل بیش از 800 میلیارد برآورد شده است.

 وی ادامه داد: اجرای این طرح ها با حضور مقتدرانه پلیس و همراهی و همکاری مسوولان قضایی و دیگر دستگاه ها در سطح استان ادامه دار خواهد بود و محدوده زمانی خاصی ندارد.

سردار یاری در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با قانون شکنی در ساخت و سازهای غیر مجاز هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد کرد، گفت: شهروندان هنگام خرید املاک و اراضی جهت بهره برداری از طریق ادارات مرتبط و دیگر مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در«دهلران»

رفع تصرف اراضی ملی به ارزش 800 میلیارد ریال در«دهلران»