مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-18پزشكي

نگاه چپ کرونا به کودکان/ «اضافه وزن» بلای جان جوانان مبتلا به کووید 19


پیش بینی ها از سهمگین تر بودن موج دوم کرونا نسبت به موج اول آن خبر می دهد.

خبر ها نیز از بستری شدن شماری از کودکان در برخی شهر ها ازجمله مازندران و فوت نوزاد 23 روزه در بوشهر و مرگ نوزاد دوروزه در گناباد حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، ویروس قاتل همچنان بر جان و سلامت مردم در سراسر جهان می تازد.

در ایران هم چند وقتی می شود آمار ابتلا، بستری و فوتی ها بر نمودار صعودی حرکت می کند و آمار مبتلایان بدحال در پایتخت و همچنین استاندار تهران هم بار ها درباره وضعیت اضطراری در این شهر هشدار داده اند که اگر وضعیت تهران قرمز شود به دلیل تراکم جمعیت بالا نمی توان به این سادگی ها افسار ویروس قاتل را در دست گرفت.

کمبود تخت بیمارستانی داریم رضا جلیلی خشنود، معاون ستاد مبارزه با تنها راه حل برون رفت از این وضعیت را بازگشت برخی محدودیت ها می داند و بر همین اساس متخصصان حوزه سلامت تأکید دارند با مداخلات تشدید یافته آمار فوتی ها ظرف سه تا چهار هفته آینده دوباره نزولی می شود.

14 روز تا آرامش به شرط رعایت دستورالعمل های بهداشتی کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت می گوید: در فصل اول شیوع اعمال شد همه اینها در کنار هم شیوع بیماری را در جامعه کاهش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه چپ کرونا به کودکان/ «اضافه وزن» بلای جان جوانان مبتلا به کووید 19

نگاه چپ کرونا به کودکان/ «اضافه وزن» بلای جان جوانان مبتلا به کووید 19