مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-18اجتماعي

مشوق های خدمت سربازی برای هنرستانی ها


مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مشوق هایی برای ورود به رشته های هنرستانی درنظر گرفته شده است گفت: - مدیرکل دفتر آموزش های فنی و حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مشوق هایی برای ورود به رشته های هنرستانی درنظر گرفته شده است گفت: به عنوان مثال تفاهم نامه ای با ستاد کل نیروهای مسلح داشتیم که از جمله بندهای آن می توان به مشوقی چون امکان تعیین محل و نهاد خدمت سربازی برای پسرها اشاره کرد.

همچنین در صندوق کارآفرینی امید حمایت از کسب و کار دانش آموزی هم انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی آذرکیش با بیان اینکه لازم است از همکاری خوب صداوسیما برای راه اندازی مدرسه تلویزیونی از اسفندماه قدردانی کنم گفت: از همه همکارانم در سراسر کشور و مدیران هنرستانها که این مدت برای اتمام آموزشها تلاش کردند تشکر می کنم.

در آستانه هفته ملی کارآفرینی قرار داریم و امیدواریم با سیاست گذاریهای کلان، شرایط مطلوب تری را برای هدایت تحصیلی شغلی ایجاد کنیم که در توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور موثر عمل کنند.

وی افزود: از جمله اهداف هدایت تحصیلی میتوان به شناسایی و شناساندن استعداد، توانایی و علاقه، کمک به انتخاب آگاهانه و کمک به هدایت متوازن دانش آموزان به سمت شاخهها و رشتهها بر اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشوق های خدمت سربازی برای هنرستانی ها

مشوق های خدمت سربازی برای هنرستانی ها