مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 12:552020-07-19سياسي

کتاب «زینب های خط مقدم» رونمایی شد


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت:نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس یک سوژه ناب است که نیاز به واکاوی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ عباس بایرامی که در آیین رونمایی کتاب زینب های خط مقدم سخن می گفت بیان کرد: استان گیلان 97 هزار رزمنده، 8000 شهید، 22 هزار جانبار و 2700 آزاده دوران دفاع مقدس دارد که هر کدام یک سوژه بی بدیل محسوب می شود.

رییس سازمان ادبیات دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار، نسل های آینده را نیازمند فرهنگ ایثار و شهادت دانست و عنوان کرد: اگر می خواهیم نسلی مقاوم، استوار و پابرجا با رویکرد اقتدار و استقلال نظام اسلامی داشته باشیم، تکیه گاهی مطمئن تر مانند دفاع مقدس وجود ندارد.

در سال گذشته 9 درصد کتاب های حوزه نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کتاب های دفاع مقدس اختصاص داشته است.

سرهنگ بایرامی، سردار سلیمانی را نمونه بارز مکتب دفاع مقدس دانست گفت: رشادت های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت حاصل کار بزرگی بود که در هشت سال دفاع مقدس انجام داد، لذا دفاع مقدس یک ثروت ملی است و همه ایرانیان برای پاسداشت این ثروت باید تلاش کنند.

وی خواستار ثبت خاطرات اسناد دفاع مقدس در قالب های شعر و ادبیات پایداری شد و بیان کرد: نقش آفرینی زنان در دوران دفاع مقدس یک سوژه ناب است که نیاز به واکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «زینب های خط مقدم» رونمایی شد

کتاب «زینب های خط مقدم» رونمایی شد