مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-19اجتماعي

حمایت خانم بازیگر از شامپانزه های محبوس ارم


فریبا آهنگ بانوی بازیگری که از کودکی مهربانی به حیوانات را در کنار خانواده تجربه کرده است، این بار صدای شامپانزه های ارم را شنید و به حمایت کنندگان این شامپانزه ها و بچه شامپانزه ای به نام باران در کمپین مردمی فارس من پیوست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست فارس، فریبا آهنگ بانوی بازیگر و جوان سینما و تلویزیون با پیوستن به کمپین مردمی حمایت از شامپانزه های ارم از این کمپین مردمی حمایت کرد و با انتشار لینک این کمپین مردمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام از مخاطبان و فالورهای خود خواست که به درد و رنج شامپانزه های ارم پایان دهند.

فریبا آهنگ که خود زاده یکی از شهر های شمال کشور است و در آن طبیعت زیبا پرورش یافته است، عقیده دارد: از آنجا من در شمال کشور بزرگ شده ام، معمولا در فضای طبیعی خانه ما جایی برای حیوانات وجود داشته است.

من با حیواناتی مثل سگ، سنجاب، گربه و مرغ عشق از بچگی مأنوس بوده ام و یاد گرفته ام که چگونه از این حیوانات مراقبت کنم.

وی که در حمایت از باران و باران های باغ ارم نقش کمک کننده ای داشت، در ادامه توضیح داد: من مهربانی کردن به حیوانات را از همان کودکی و از خانواده ام آموخته ام؛ به یاد دارم وقتی در جوار خانه ما درختی بریده شده بود برروی این درخت قطع شده جوجه کلاغی تنها، مانده بود و پدر من تا مدت ها از این جوجه کلاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت خانم بازیگر از شامپانزه های محبوس ارم

حمایت خانم بازیگر از شامپانزه های محبوس ارم