مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 تیر 1399 ساعت 18:352020-07-19سياسي

مدیرعامل اسبق ارم: جایگاه شامپانزه های ارم مناسب نیست


مدیرعامل اسبق ارم در پی انتشار خبری مبنی بر مناسب و استاندارد بودن جایگاه شامپانزه های ارم در رسانه های داخلی و خارجی، گفت: جایگاه شامپانزه های ارم به هیج عنوان مناسب نیست و این موضوع توسط مردم هم قابل تشخیص است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار محیط زیست خبرگزاری فارس، در پی تشکیل کمپین مردمی دامپزشکی که شامپانزه در قفس را تنها نگذاشت+تصاویر و فیلم ایرج جهانگیر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: یک کارشناس محیط زیست در مصاحبه ای مدعی شده بود جایگاه 3 در 3 برای شامپانزه ها مناسب است در حالی که هر مخاطب عادی هم متوجه می شود که چنین جایی فقط یک سلول انفرادی است و به هیچ عنوان مناسب نگهداری از اجتماعی ترین گونه و شبیه ترین گونه به انسان از نظر ژنتیکی، نیست.

وی ادامه داده است: شامپانزه ها بیش از سایر حیوانات متوجه درد و رنج می شوند و تحمل فشارها ناشی از جای نامناسب و جایگاه غیر استاندارد چون فضای سیمانی و سرامیکی 3 در 3 متر برای آنها دردآورتر است و از این موقعیت رنج بیشتری به آنها تحمیل می شود.

    مدیرعامل اسبق ارم خاطر نشان کرد: جایگاه شامپانزه های ارم چه فضای باز و چه بخش سرپوشیده آنها به هیج عنوان مناسب نیست و این موضوع توسط مردم هم قابل تشخیص است البته مردم اجازه بازدید از بخش سرپوشیده را نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل اسبق ارم: جایگاه شامپانزه های ارم مناسب نیست

مدیرعامل اسبق ارم: جایگاه شامپانزه های ارم مناسب نیست