مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 03:452020-07-20سياسي

رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب شد


وزیر علوم تحقیقات و فناوری با صدور حکمی رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی سید سروش قاضی نوری نایینی را به سمت رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب کرد.

در این حکم خطاب به قاضی نوری نایینی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و بر اساس پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب می شوید.

مرکزتحقیقات سیاست علمی کشور به مثابه یکی از مهم ترین مجموعه های پژوهشی فعال کشور در حوزه سیاست گذاری علم، فناوری و نوآوری، نقشی مهم در تقویت نظام نوآوری کشور دارد.

بدین سبب، از حضرتعالی انتظار می رود که ضمن تحقق بخشیدن به ماموریت های مندرج در اساسنامه مرکزو اجرا کردن برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب و همکاری برای تحقق اهداف مرتبط با سیاست گذاری علم، فناوری و نوآوری در نظام آموزش عالی کشور به نحوی شایسته برنامه ریزی کنید.

مرکز مذکور بایستی بازوی توانمند وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اموری همچون سیاست گذاری، آینده پژوهی و مدیریت علم، فناوری و نوآوری و سیاست پژوهی در اجرای طرح های مهم و راهب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب شد

رییس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور منصوب شد