مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 10:552020-07-20حوادث

بسته خبری حوادث فارس/ از دستگیری باند سرقت طلا تا تصادف زنجیره ای خودرو


مهم ترین اخبار حوادث طی شبانه روز گذشته در استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز، مهم ترین اخبار حوادث و توصیه های شبانه روز استان فارس را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

دستگیری سارقان مسلح 100 میلیاردی طلا در لارستان فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح خبر داد که اقدام به سرقت 100 میلیارد ریال طلا در بخش بیرم از توابع لارستان خبر داد.

  سردار رهام ‎بخش حبیبی با بیان این خبر گفت: در شهریور ماه سال قبل، چهار سارق مسلح با حمله به یک طلافروشی در بخش بیرم از توابع شهرستان لارستان با تهدید اسلحه و تخریب شیشه مغازه، اقدام به سرقت حدود 10 کیلوگرم طلا و جواهر کرده و از محل متواری شدند.

حبیبی بیان کرد: پس از آن، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان لارستان برای رسیدگی به موضوع تشکیل شد و این در شرایطی بود که سارقان هیچ سرنخی از خود به جا نگذاشته بودند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با پایش اطلاعاتی، کنترل نامحسوس و اقدامات فنی و تخصصی ، موفق شدند اعضای این باند را شناسایی کنند.

حبیبی با بیان اینکه ماموران پلیس موفق شدند طی سه عملیات موفق اعضای باند چهار نفره سارقان را در استان بوشهر همچنین شهرستان لامرد و فیروزآب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری حوادث فارس/ از دستگیری باند سرقت طلا تا تصادف زنجیره ای خودرو

بسته خبری حوادث فارس/ از دستگیری باند سرقت طلا تا تصادف زنجیره ای خودرو