مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 تیر 1399 ساعت 20:052020-07-20سياسي

کار رسانه ای عملکردمحور


بازخوردها نشان می دهند امروزه کار رسانه ای بر روی عملکرد یک مسوول به مراتب اثرگذارتر از تلاش برای رسانه ای شدن چهره آن مسوول است.

- محمدامین ناصرین،گسترش رسانه ها و افزایش میزان استفاده مردم از رسانه های آنلاین و به ویژه شبکه های اجتماعی، باعث شده دغدغه مدیران و مسئولان(هر کس که مسئولیتی در کشور دارد)، انعکاس هر چه بهتر عملکردشان و رسانه ای کردن کارهایشان باشد.

با این حال، سطح پایین سواد رسانه ای برخی مدیران و مشاورین شان، باعث انحراف آن ها از مسیر صحیح اطلاع رسانی و کار رسانه ای می شود تا آنجا که مخاطب شدیدا بازخورد منفی نشان می دهد.

مدیران و مسئولان با اهداف مختلف،  به دنبال رساندن گزارش عملکردشان به مردم و جامعه هستند که البته امری ضروری است؛ این مهم با مفهومی با عنوان پیوست رسانه ای مطرح می شود.

مدیر یا مسئولی که به دنبال مطرح کردن نام خود و یا به نوعی رزومه سازی در منصبی که در آن قرار گرفته باشد ناخودآگاه کار رسانه ای مدنظرش را معطوف به شخص خود می کند و این آغاز انحراف از مسیر صحیح کار رسانه ای است.

انتشار تصاویر از جلسات بازدیدها و دیدارها بدون ارائه گزارش راهبردی و مفید برای مردم یقیناً دافعه زیادی برای مخاطب به خصوص در عصر حاضر که توقعات بالاتر رفته ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار رسانه ای عملکردمحور

کار رسانه ای عملکردمحور