کار رسانه ای عملکردمحوربازخوردها نشان می دهند امروزه کار رسانه ای بر روی عملکرد یک مسوول به مراتب اثرگذارتر از تلاش برای رسانه ای شدن چهره آن مسوول است. - محمدامین ناصرین،گسترش رسانه ها و افزایش میزان استفاده مردم از رسانه های آنلاین و به ویژه شبکه های اجتماعی، باعث شده دغدغه مدیران و مسئولان(هر کس که مسئولیتی در کشور دارد)، انعکاس هر چه بهتر عملکردشان و رسانه ای کردن کارهایشان باشد. با این حال، سطح پایین سواد رسانه ای برخی مدیران و مشاورین شان، باعث انحراف آن ها از مسیر صحیح اطلاع رسانی و کار رسانه ای می شود تا آنجا که مخاطب شدیدا بازخورد منفی نشان می دهد. مدیران و مسئولان با اهداف مختلف، به دنبال رساندن گزارش عملکردشان به مردم و جامعه هستند که البته امری ضروری است؛ این مهم با مفهومی با عنوان پیوست رسانه ای مطرح می شود. مدیر یا مسئولی که به دنبال مطرح کردن نام خود و یا به نوعی رزومه سازی در منصبی که در آن قرار گرفته باشد ناخودآگاه کار رسانه ای مدنظرش را معطوف به شخص خود می کند و این آغاز انحراف از مسیر صحیح کار رسانه ای است. انتشار تصاویر از جلسات بازدیدها و دیدارها بدون ارائه گزارش راهبردی و مفید برای مردم یقیناً دافعه زیادی برای مخاطب به خصوص در عصر حاضر که توقعات بالاتر رفته ایجاد می کند. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |