مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-21اقتصادي

یک گام تا پایان مسکن محرومان/ تکمیل 4688 واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی گفت: پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه امسال با بهره برداری از 10 هزار واحد مسکونی روستایی، پرونده مسکن محرومان در خراسان جنوبی بسته شود.

- علی اصغر آسمانی مقدم امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: بر اساس آخرین سرشماری نفوس و مسکن در سال 95 در حال حاضر بالغ بر 88 هزار و 835 واحد مسکن روستایی در استان وجود دارد که حدود 42 درصد این خانه ها از استحکام کافی در برابر حوادث برخوردار هستند.

حدود چهار هزار و 600 واحد مسکونی معادل 39 درصد خانه های روستایی از مصالح کم دوام ساخته شده است   وی گفت: 52 درصد مسکن های روستایی خراسان جنوبی از مصالح بی دوام ساخته شده که با استحکام پایین در برابر هرگونه حادثه ای آسیب پذیر هستند، اضافه کرد: همچنین حدود چهار هزار و 600 واحد مسکونی معادل 39 درصد خانه های روستایی از مصالح کم دوام ساخته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شهرستان های قاینات و بیرجند هر کدام 20 درصد از واحدهای نامقاوم را دارا هستند، اضافه کرد: درمیان با 14 درصد، سربیشه 12 درصد، خوسف هشت درصد، نهبندان شش درصد، طبس و فردوس پنج درصد، بشرویه و سرایان چهار درصد و زیرکوه با یک درصد واحدهای غیرمقاوم، در رده های بعدی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک گام تا پایان مسکن محرومان/ تکمیل 4688 واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی

یک گام تا پایان مسکن محرومان/ تکمیل 4688 واحد مسکن محرومان خراسان جنوبی