مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 10:052020-07-21اقتصادي

آغاز عملیا اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در یزد از آخر مرداد


معاون اداره کل راه و شهرسازی یزد گفت: پیرو دستور و پیگیری جدی معاون امور عمرانی استاندار یزد عملیات ساخت طرح های آپارتمانی از 31 مردادماه امسال در تمام شهرستان های استان یزد آغاز می شود.

- ایسنا/یزد معاون اداره کل راه و شهرسازی یزد گفت: پیرو دستور و پیگیری جدی معاون امور عمرانی استاندار یزد عملیات ساخت طرح های آپارتمانی از 31 مردادماه امسال در تمام شهرستان های استان یزد آغاز می شود.

مهدی خواجه رضایی پیش از ظهر امروز 31 تیرماه در جلسه شورای ملی مسکن شهرستان یزد، اظهار کرد: در شهر یزد و حمیدیا طی سه مرحله ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام شده که در مجموع 13 هزار و 868 نفر، موفق به ثبت نام شدند و از این تعداد حدود 7 هزار نفر واجد شرایط تشخیص داده شدند.

وی افزود: ثبت نام شدگان شهر شاهدیه در مرحله اول 30 نفر، مرحله دوم 169 نفر و در مرحله سوم 25 نفر بودند و ثبت نام آنها در طرح اقدام ملی مسکن، قطعی شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان یزد قطعی شدگان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در زارچ را طی سه مرحله236 نفر دانست و بیان کرد: با توجه به این که دو شهر زارچ و شاهدیه از شهرهای با جمعیت کمتر 100 هزار نفر هستند، متولی امر ساخت و ساز طرح های طرح اقدام ملی مسکن، بنیاد مسکن است و اداره کل راه و شهرسازی استان بر روند انجام امور نظارت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیا اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در یزد از آخر مرداد

آغاز عملیا اجرایی طرح اقدام ملی مسکن در یزد از آخر مرداد