مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 تیر 1399 ساعت 14:152020-07-21ورزشي

تبلیغ تجردگرایی مشکلات اقتصادی و اشتغال موانع ازدواج جوانان هستند


تبلیغ تجردگرایی مشکلات اقتصادی و اشتغال موانع ازدواج جوانان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در حاشیه برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران طی سال 98 و 99 برنامه ریزی های خوبی را برای تشکیل، تحکیم و تقویت خانواده انجام داد که بسیاری از آنها در سال گذشته محقق شد و برخی از این برنامه ها در سال 99 به دلیل کرونا قابلیت اجرا نداشت اما با همه محدودیت ها بسیاری از آنها به منصه ظهور در آمد.

استاندار تهران گفت: 3 دستور کار مشخص برای تقویت ازدواج در دستور کار قرار گرفته که اول تشکیل مراکز مشاوره تشکیل خانواده در شهرستان های استان تهران و تقویت و برگزاری کلاس های آنلاین برای جوانان و تشویق و ترغیب آنان به ازدواج بوده است.

وی افزود: موضوع دوم تشکیل مجمع خیرین ازدواج در استان است و سومین مورد چیزی است که قانون در بودجه سال 99 در نظر گرفته بود و برای تسهیلاتی که زوجین برای شروع زندگی نیاز دارند اقدامات خوبی را صورت دادند که بنایی باشد برای تشکیل مقدس ترین وظیفه انسان و در همین راستا تقویت روحی و روانی جوانان صورت گیرد.

محسنی بندپی در ادامه دلایل کاهش آمار ازدواج را گسترش فضای مجازی و تبلیغ تجرد در این فضاها دانست و عنوان داشت: از مهم ترین موان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ تجردگرایی مشکلات اقتصادی و اشتغال موانع ازدواج جوانان هستند

تبلیغ تجردگرایی مشکلات اقتصادی و اشتغال موانع ازدواج جوانان هستند