مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 02:352020-07-21سياسي

نظری: طرح آمایش سرزمینی برای جبران عقب ماندگی های خمین تدوین می شود


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آمایش سرزمینی این شهرستان برای جبران عقب ماندگی های گذشته تدوین و اجرایی خواهد شد.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح آمایش سرزمینی این شهرستان برای جبران عقب ماندگی های گذشته تدوین و اجرایی خواهد شد.

علیرضا نظری در گفت وگو با ایسنا به جزییات نشست خود با معاون وزیر صمت و رییس سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران پرداخت و اظهار کرد: بررسی فرصت های سرمایه گذاری و ایجاد طرح های صنعتی با استفاده از ظرفیت سازمان نوسازی و گسترش صنایع ایران در شهرستان خمین با توجه به قرارگیری این شهرستان در مناطق کمتر توسعه یافته، محوری ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

وی افزود: طرح توسعه زیرساخت های خمین در سفر رهبر معظم انقلاب به استان مرکزی به تصویب رسیده بود و طی سال های گذشته بخش هایی از آن در فاز اجرایی قرار گرفته و بخش های دیگری رها شده بود که برای اجرای آن این جلسه برگزار شد.

نماینده مردم خمین افزود: در این جلسه همچنین ظرفیت های خمین و تعهداتی که دولت های گذشته نسبت به برنامه های توسعه این شهرستان داشتند بررسی شد و بررسی راهکارهای قانونی مشارکت بخش خصوصی با سازمان گسترش در مطالعات و ایجاد صنایع هایتک مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظری: طرح آمایش سرزمینی برای جبران عقب ماندگی های خمین تدوین می شود

نظری: طرح آمایش سرزمینی برای جبران عقب ماندگی های خمین تدوین می شود