مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 04:102020-07-22پزشكي

مراسم خانوادگی دلیل افزایش شیوع کرونا/افزایش 1500 تخت ویژه در کشور


معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه بیشتر آلودگی هایی که ناشی از ابتلا به کرونا ایجاد شده به دلیل برگزاری مراسم های خانوادگی و با ساده انگاری مردم ایجاد شده است، - تاکید کرد: انتظار داریم مردم در راستای کاهش خسارت های این بیماری به جامعه پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند.

دکتر قاسم جان بابایی صبح چهارشنبه یکم مردادماه در خاشیه سفر به شیراز و بازدید از بخش مراقبت های ویژه بیماران کرونایی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا، بیان کرد: با توجه به خسارت هایی که به بیمارستان های سراسر کشور وارد شده، نسبت به بررسی مطالبات و ارزیابی خسارت ها اقدامات خوبی انجام شده و با کمک از صندوق توسعه ارزی در تلاش هستیم تا نسبت به جبران خسارت های وارده به بیمارستان ها اقدام کنیم.

او ادامه داد: ارائه خدمات به بیمارانی که به کرونا مبتلا هستند نسبت به سایر بیماران گران تر بوده و لذا باید در راستای برطرف کردن خسارت های مالی به بیمارستان ها اقدامات خوبی در دستور کار قرار بگیرد.

معاون درمان وزارت بهداشت از افزایش یکهزار و 500 تخت های ویژه در بیمارستان های کشور هم خبر داد و افزود: کرونا موجب شد زیر ساخت ها در بیمارستان های کشور توسعه یابد و پس از شیوع کرونا کادر درمان حرفه ای تر و هزار و 500 تخت ویژه به بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم خانوادگی دلیل افزایش شیوع کرونا/افزایش 1500 تخت ویژه در کشور

مراسم خانوادگی دلیل افزایش شیوع کرونا/افزایش 1500 تخت ویژه در کشور