مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 06:352020-07-22ورزشي

هفته ی ازدواج یزد مجازی برگزار می شود


مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام برنامه های هفته ازدواج در این استان، گفت: با توجه به شرایط موجود، برنامه های هفته ازدواج در قالب فضای مجازی طراحی و تدوین شده است.

- ایسنا/یزد مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اعلام برنامه های هفته ازدواج در این استان، گفت: با توجه به شرایط موجود، برنامه های هفته ازدواج در قالب فضای مجازی طراحی و تدوین شده است.

مسعود شریعتی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از هرگونه تجمع و رعایت پروتکل های بهداشتی، برنامه های هفته ازدواج را با استفاده از ظرفیت فضاهای مجازی طراحی شده است.

وی اظهار کرد: برگزاری جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به منظور هم افزایی دستگاهها در اجرای فعالیتهای هفته ازدواج ، راه اندازی پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران با همکاری مجمع خیرین ازدواج ، برگزاری جشنواره فروش ویژه هفته ازدواج (تخفیف و خرید اقساطی) با همکاری شبکه فعالین ازدواج، برگزاری کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج به صورت رایگان در سراسر استان، ارائه 200 نفر ساعت مشاوره رایگان از طریق مراکز تخصصی ازدواج و خانواده و مراکز مشاوره فعال از جمله برنامه های هفته ازدواج در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته ی ازدواج یزد مجازی برگزار می شود

هفته ی ازدواج یزد مجازی برگزار می شود