مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:552020-07-22سياسي

ضرورت همدلی بین قوا برای مقابله با تحریم های ظالمانه


استاندار سمنان بر ضرورت انسجام و همکاری بین سه قوه و انسجام و یکپارچگی بین مسوولان استانی برای مقابله با فشارهای ناشی از تحریم های طالمانه تاکید کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان بر ضرورت انسجام و همکاری بین سه قوه و انسجام و یکپارچگی بین مسوولان استانی برای مقابله با فشارهای ناشی از تحریم های طالمانه تاکید کرد.

علیرضا آشناگر اول مردادماه در در آیین تکریم و معارفه رییس کل دادگستری استان سمنان با قدردانی از تلاش های مجموعه ی دستگاه قضایی در استان و بویژه مظهری رییس کل سابق دادگستری استان سمنان اظهار کرد: در وضعیت کنونی هیچ راهی جز یکپارچگی، همراهی و همدلی آحاد مردم و مسئولین در تمام قوا برای اجرای ارزش ها و سیاست های عمومی نظام نیست و در این راستا همه ی ما آماده ی همکاری و همراهی هستیم.

وی به تمجید از عملکرد رییس کل سابق دادگستری استان پرداخت و افزود: وجود آقای مظهری برای مجموعهمدیران دولت در استان غنیمت بود و دانش قضایی خوب و تجربه ی موفق وی در دستگاه قضایی و خلق نیکو و شخصیت قاطع ایشان برای اجرای عدالت، سبب شد تا با خاطری آسوده از تجربیات ایشان بهره مند شویم.

استاندار سمنان با اشاره به انتصابات انجام شده از سوی رییس کل سابق دادگستری استان گفت : انتخاب درست و منطقی و انتصابات مناسب وی در سطح استان کمک فراوانی به اجرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همدلی بین قوا برای مقابله با تحریم های ظالمانه

ضرورت همدلی بین قوا برای مقابله با تحریم های ظالمانه