مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 03:252020-07-23اقتصادي

35 هکتار اراضی جنگلی ابر شاهرود نهال کاری شد


رییس اداره منابع طبیعی شاهرود از نهال کاری 35 هکتار جنگل ابر شاهرود خبر داد و گفت: این پروژه 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

- محمدرضا کشاورزیان در گفتگو با خبرنگار مهر ، ضمن بیان اینکه مساحت جنگلی شهرستان شاهرود 110 هزار هکتار را شامل می شود، ابراز داشت: نهال کاری در سطح 35 هکتار اراضی جنگلی روستای ابر از محل صندوق توسعه ملی در دستور کار قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه هزینه انجام شده این پروژه مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون ریال از محل صندوق توسعه ملی است، افزود: این پروژه هم اکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس اداره منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه تلاش شد تا از گونه های سازگار با اقلیم منطقه نظیر زرشک، الو وحشی، گلابی وحشی و بلوط برای نهال کاری استفاده شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه درختکاری همواره توصیه بزرگان دین و رهبر معظم انقلاب بوده است لذا در اداره منابع طبیعی شاهرود این مهم در مناطق جنگلی و بیابانی شاهرود پیگیری می شود.

کشاورزیان ضمن بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن در فصل گرم و خشک سال کلاس های اطفای حریق جنگل و مرتع مستمر در شهرستان شاهرود برگزار می شود، تصریح کرد: یکی از کلاس ها تیرماه امسال در تیپ ده محرم از طریق کار با دستگاه دمنده، واترجت و غیره و آموزش های شفاهی همراه با عکس و فیلم توسط کارشناسان اداره ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 هکتار اراضی جنگلی ابر شاهرود نهال کاری شد

35 هکتار اراضی جنگلی ابر شاهرود نهال کاری شد