مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 11:252020-07-23سياسي

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ در شهرستان دهلران


سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس گفت: درگیری بین دو طایفه بزرگ در بخش دشت عباس پس از چند سال با پیگیری و میانجی گری دستگاه قضایی به صلح و سازش ختم شد.

- عین الله نیازی فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جلسه صلح و سازش دو طایفه با تلاش های شبانه روزی امام جمعه محترم، فرماندار، اعضای شورای تأمین و همراهی معتمدین، ریش سفیدان، شوراهای اسلامی حل اختلاف، دادگستری، نیروهای انتظامی و نظامی و بزرگان طوایف شهرستان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی ختم به خیر شد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت امام جمعه محترم، اعضای شورای تأمین و معتمدین، ریش سفیدان، شوراهای اسلامی حل اختلاف، می تواند بسیاری از پرونده ها با سطح و سازش ختم به خیر شوند باید و ظرفیت صلح سازش در جامعه ما نهادینه شود نیازی فر عنوان کرد: با هماهنگی های صورت گرفته بین بزرگان و معتمدین طوایف مختلف در بخش ها موسیان و دشت عباس قرار شده شورای هماهنگی صلح و سازش تشکیل و به صورت ماهیانه به موضوعات مختلف در منطقه ورود کنند وم شکلات به صورت محلی با استفاده از ظرفیت دستگاه قضا بدون تشکیل پرونده قضایی حل و فصل شوند.

سرپرست دادگاه بخش موسیان و دشت عباس افزود: ایجاد این شورا می تواند گام مهمی در راستای کاهش پرونده های ورودی به دادگستری باشد و از همه مهمتر این شورا می تواند بسیاری از مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ در شهرستان دهلران

برقراری صلح و سازش بین دو طایفه بزرگ در شهرستان دهلران