مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 مرداد 1399 ساعت 19:302020-07-23اقتصادي

رییس جمهور برای تأمین اعتبار پروژه های سیلاب لرستان قول مساعد داد


رییس جمهور برای تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام سیلاب لرستان قول مساعد داد و به استاندار لرستان دستور داد گزارشی از وضعیت موجود و اعتبار مورد نیاز در این رابطه تهیه و ارسال کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید موسی خادمی استاندار لرستان روز پنج شنبه در ارتباط ویدئو کنفرانس با رییس جمهور به منظور بهره برداری از پروژه احداث باغات در اراضی شیب دار لرستان در بخشی از سخنان خود به پروژه های حوزه سیلاب این استان اشاره کرد و اظهار داشت: در سیل سال 98 حمایت های خوب رییس جمهور از بخش خصوصی و زیرساخت های استان قابل تحسین بود.

وی گفت: بخش عمده ای از خسارت های وارده به مردم در حوزه های کشاورزی و مسکن حل شده است اما در حوزه های زیرساختی مشکل کماکان وجود دارد.

استاندار لرستان افزود: تعدادی از پروژه های استان به علت کمبود اعتبارات نیمه تمام باقی مانده اند که ممکن است در صورت عدم تأمین اعتبار و بروز سیل بعدی این پروژه ها از بین بروند.

خادمی بیان داشت: از رییس جمهور محترم می خواهیم منابعی خاص را به استان اختصاص داده تا بتوان پروژه های نیمه تمام خسارت دیده از سیل استان را هر چه سریع تر به اتمام برسانیم.

در ادامه این مراسم، حسن روحانی رییس جمهور خطاب به استاندار لرستان با تاکید بر اینکه گزارشی طی هفته جاری در این رابطه برای من ارسال شود، اظهار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور برای تأمین اعتبار پروژه های سیلاب لرستان قول مساعد داد

رییس جمهور برای تأمین اعتبار پروژه های سیلاب لرستان قول مساعد داد